Бездействието и да оставиш всичко на Бога, като той внася гениалните мисли в теб за конкретните ситуации, е дадено от Бога, за да не страдат Децата, а Действието и да се мъчиш със собственото си несъвършенство и немощ към озлобление и да имаш още и още и още и още препъни камък, е дадено от Дявола, защото Децата да се научат, и накрая, когато остарееш да си изтрещял от себе си, защото си се мъчил и озлобявал в немощта си, а Богът предлага хем да ти е леко, и хем от неговите гениални мисли да те образова за Живота, и като остарееш да не си изтрещял, а да си всеможещ в изкуството на Живота(мъдростта), и всичко да ти изглежда лесно и дребно, и да ти е пей сърце, защото си образован и си станал по-голям от Живота. Виждате ли къде е тънката граница между Божията Любов и Човешката Любов.
Бездействието и да оставиш всичко на Бога, като той внася гениалните мисли в теб за конкретните ситуации, е дадено от Бога, за да не страдат Децата, а Действието и да се мъчиш със собственото си несъвършенство и немощ към озлобление и да имаш още и още и още и още препъни камък, е дадено от Дявола, защото Децата да се научат, и накрая, когато остарееш да си изтрещял от себе си, защото си се мъчил и озлобявал в немощта си, а Богът предлага хем да ти е леко, и хем от неговите гениални мисли да те образова за Живота, и като остарееш да не си изтрещял, а да си всеможещ в изкуството на Живота(мъдростта), и всичко да ти изглежда лесно и дребно, и да ти е пей сърце, защото си образован и си станал по-голям от Живота. Виждате ли къде е тънката граница между Божията Любов и Човешката Любов.
0 Коментари
0 Споделяния
4 Прегледа