Пътят към Рая не е осеян с добри намерения, а със справедливи намерения. Ако си добър справедливостта ще те награди, ако си лош справедливостта ще те накаже. Контролът над поведението и искането на човека е толкова важно, колкото и справедливостта за човека.
Просветленият човек осъзнава, че не осъзнава и знае, че не знае, и това го прави добър човек, защото с осъзнатост поддържа поведението си и със знание предотвратява грешки. Божият съд не защитава човека, а невинността на човека.
Просветленият човек осъзнава, че не осъзнава и знае, че не знае, и това го прави добър човек, защото с осъзнатост поддържа поведението си и със знание предотвратява грешки. Божият съд не защитава човека, а невинността на човека.
Пътят към Рая не е осеян с добри намерения, а със справедливи намерения. Ако си добър справедливостта ще те награди, ако си лош справедливостта ще те накаже. Контролът над поведението и искането на човека е толкова важно, колкото и справедливостта за човека.
Просветленият човек осъзнава, че не осъзнава и знае, че не знае, и това го прави добър човек, защото с осъзнатост поддържа поведението си и със знание предотвратява грешки. Божият съд не защитава човека, а невинността на човека.
0 Коментари
0 Споделяния
64 Прегледа